مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

  • ۰
  • ۰

تاریخ کانادا – بخش ۲

تاریخ کانادا – بخش ۲  | کنفرانس شارلوت تاون، کنفرانسی بود که در سپتامبر ۱۸۶۴ در شارلوت تاون (مرکز ایالت پرنس ادوارد آیلند) با شرکت نمایندگان ایالت های کانادا، پرنس ادوارد آیلند، نوااسکشا و نیوبرونزویک تشکیل گردید و اساس بوجود آمدن کانادا (به صورتی که اکنون وجود دارد) را بنیاد گذارد . هیات های نمایندگی شرکت کننده در کنفرانس موافقت کردند که فدراسیونی از ایالت های کانادا و سواحل شرقی (نوااسکوشا، پرنس ادوارد آیلند و نیوفانلند) بهترین حالتی است که منافع همگی را تامین خواهد کرد . بنابراین پس از دومین کنفرانس که در اکتبر ۱۸۶۴ در کبک برگزارکردند، برای کسب نتیجه قطعی و تعیین جزییات در سال ۱۸۶۶ در لندن گرد هم آمدند .

کنترل مسائل دفاعی ، بازرگانی و سایر مواردی مربوط به منافع ملی، به عهده دولت فدرال باشد و دولت های در این گردهمائی مقرر شد کایالتی قدرت رسیدگی و کنترل مسائل و مطالب محلی خود نظیر راه ها ، آموزش و … را داشته باشند . دولت انگلستان از این موافقت نامه استقبال کرد و در مارس ۱۸۶۷ قانونی جهت انجام این کار تصویب نمود که قانون شمال آمریکای شمالی نامیده شد . در اول جولای ۱۸۶۷چهار ایالت نووا اسکوشا، نیوبرانزویک ، انتاریو و کبک بر اساس توافق انجام شده در قانون مزبور، متحد شده و حکومت کانادا را تاسیس کردند و جان مک دونالد بعنوان اولین نخست وزیر انتخاب شد .

تاریخ کانادا – بخش ۱

  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • iran canada

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی