مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مواد غذایی در کشور کانادا ارزان ﻗﯿﻤﺖ و از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺧﻮردار ﻫﺴﺘﻨﺪ ،ﺗﻨﻮع زﯾﺎدی در ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪی ﮐﺸﻮر ﻣﺜﻞ ﻣﯿﻮه ﻫﺎ ،ﻏﻼت وﺣﺒﻮﺑﺎت ، ﮔﻮﺷﺖ و ﻟﺒﻨﯿﺎت وﺟﻮد دارد.ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻻت از ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮر ﻫﺎ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ در اﮐﺜﺮ ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎرﮐﺖ ﻫﺎی ﺳﺮاﺳﺮ ﮐﺸﻮر ﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﺷﻮد.  وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ ودرﻣﺎن ﮐﺎﻧﺎدا ﺑﻪ ﻣﻬﺎﺟﺮان ﺗﺎزه وارد   ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ” ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺮاﻗﺐ ﺳﻼﻣﺖ و رزﯾﻢ ﻏﺬاﯾﯽ ﺧﻮد در ﻣﺎه ﻫﺎی اول ورود ﺑﻪ ﮐﺎﻧﺎدا ﺑﺎﺷﻨﺪ ،زﯾﺮا ﻣﺼﺮف ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ ﺟﺪﯾﺪی ﮐﻪ راﺣﺖ و ارزان ﺑﺪﺳﺖ ﻣﯽ آﯾﺪ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺑﺎﻋﺚ اﺿﺎﻓﻪ وزن آﻧﻬﺎ ﺷﻮد!  دﻟﯿﻞ دﯾﮕﺮ آن ﮐﻢ ﺑﻮدن ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺑﺪﻧﯽ ﺑﯿﺮون از ﺧﺎﻧﻪ  ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻓﺼﻞ زﻣﺴﺘﺎن و ﺳﺮﻣﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

ویزا مدرکی می باشد که همراه با گذرنامه فرد می باشد و نشان دهنده آن است که یکی از نمایندگان دولتی در آن کشور در کنسولگری یا سفارتخانه درخواست ویزا برای ورود به کشور مقصد را مورد بررسی قرار میدهند و تشخیص میدهند که درخواست کننده شرایط مربوطه را دارا می باشد که وارد کشور مقصد شود یا خیر .

ویزا در بدو ورود به یک کشور نشان میدهد که هدف شما از سفر چیست و میخواهد به چه مدت در آن کشور اقامت داشته باشید .

انواع ویزای کانادا عبارتند از : ویزای توریستی ، ویزای دیداری ، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای تجاری ، ویزای اقامت و ویزای دائم …نمایید .

چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

همانطور که میدانید هر سال بیش از ۱۳۰ هزار دانشجو و دانش آموز در سراسر جهان به این کشور جهت ادامه تحصیل مهاجرت میکنند . ویزای تحصیلی سندی است که به واسطه آن میتوانند به مدت محدود و در دانشکده های مشخص با رشته تحصیلی معین تحصیل کنند .

اجازه تحصیل در شرایط زیر نیاز نمیابشد :

۱- برای تحصیل در مدت زیر ۶ ماه

۲- کودکانی که والدین آن ها اقامت قانونی در کشور کانادا دارند .

۳- خانواده یا کارمندان سفارتخانه در کشور کانادا

ویزای توریستی کانادا ، در شروع میخواهیم یک تعریفی از توریست داشته باشیم توریست کسی است که تابعیت کشور کانادا را ندارد و میخواهد به صورت قانونی از کشور کانادا دیدن فرماید . کشور کانادا هرساله بیش از سی و پنج میلیون بازدید کننده را میزبانی میکند که با ویزاهای غیراقامتی وارد این کشور میشوند . TRV یا همان Temporary Resident Visa  (ویزای موقت) مدرکی است که برای متقاضی بازدید کننده از سوی کشور کانادا صادر میشود .

ویزای کشور کانادا به دو صورت صادر میشود : Singel , Multiple

ویزای Singel ویزایی می باشد که شما تنها یکبار اجازه ورود به کشور مقصد را میدهد .

ویزای Multiple ویزایی می باشد که مسافر به دفعات در مدت زمان ویزا میتواند به کشور کانادا ورود و خروج داشته باشد .

چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

شرکت ایران کانادا با ارائه خدمات ویزا به مشتریان خود توانسته بیش از هزاران ویزا موفق در ۴ سال اخیر را داشته باشد . اخذ ویزای کانادا ، یکی از اصلی ترین خدماتی می باشد که این شرکت ارائه میدهد که با استفاده از نیروهای مجرب خود در کنار مشتریان خود تا رسیدن به مقصد همراه شما میباشد .  تمامی ویزای اخذ شده توسط شرکت ایران کانادا قابل ارائه می باشد . بخاطر داشته باشید که در یک کشور دیگر ، پاسپورت و ویزا به منزله کارت شناسایی شما می باشد و نمایانگر این است که شما به صورت قانونی وارد خاک آن کشور شده اید . در نگهداری پاسپورت خود کوشا باشید . پیشنهاد میشود از تمامی صفحات پاسپورت و گذرنامه کپی به همراه داشته باشید تا در صورت مفقود شدن در کشور مقصد از آن ها استفاده نمایید .

  • iran canada