مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

  • ۰
  • ۰

ساختار نظام آموزش عالی

چنان که قبلا نیز اشاره شد ، در کانادا رسیدگی و نظارت بر آموزش عالی از جمله اختیارات قانونی استان ها و قلمرو های کشور است . از جمله موسسات آموزش عالی استان نیوفاندلند می توان به دانشگاه MUN و کالج استانی نیوفاندلند اشاره کرد که برنامه های آموزش متنوعی از جمله آموزش علوم فنی حرفه ای به علاقه مندان ارائه می نمایند . گفتنی است که در کالج استانی نیوفاندلند ،علوم دریایی و شیلات ، تحت نظارت دانشگاه (MUN) به علاقه مندان آموزش داده می شود . موسسات آموزش عالی استانی نیوفاندلند نظیر دیگر استان های کشور به دو دسته تقسیم می شوند .

یک دسته شامل  موسساتی که مجوز اعطای مدارک تحصیلی را دارند  و دسته دیگر موسساتی که چنین مجوزی ندارند و تنها دوره های ناپیوسته آموزش دانشگاهی ، را ارائه می کنند از جمله این دانشگاه ها می توان به موسسات اموزش عالی فنی حرفه ای اشاره کرد . دانشگاه (MUN) نیز مانند سایر دانشگاه ها از لحاظ مدیریت ، برنامه ریزی و سایر مقررات دانشگاهی کاملا مستقل عمل می کند . موسسات آموزش فنی و حرفه ای استانی نیوفوندلند از هیات مدیره ای متشکل از نمایندگان واحد آموزش را دارد. علاوه بر موسسات دولتی فوق الذکر ، موسسات خصوصی دیگری نیز  به امور آموزش عالی رسیدگی می نمایند .

  • ۹۶/۰۷/۱۷
  • iran canada

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی