مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی سفر ارزان

برنامه ریزی سفر ارزان

بعد از انتخاب مقصد مورد نظر خود برای سفر باید هزینه‌های سفر را ارزیابی و برای آن برنامه‌ریزی کنید. باید ببینید چقدر پول دارید و چقدر می‌توانید برای این سفر کنار بگذارید. تا حد ممکن هزینه‌های اضافی را حذف کنید. برای اقامت، خورد و خوراک و هزینه‌های پیش‌بینی نشده مبلغی را در نظر بگیرید.
سعی کنید تا حد امکان از این هزینه‌ها کم کنید. برای مثال تهیه یک چادر مسافرتی مناسب و با کیفیت، اگر چه ممکن است گران به نظر آید، ولی با صرفه‌جویی در هزینه محل اقامت خیلی زود هزینه شما را جبران خواهد کرد.


ضمن اینکه اقامت در چادر و در طبیعت، برای بسیاری لذت بخش تر از ماندن در زیر سقف هتل‌ها و ویلا‌های گران قیمت است، اگر هوا خوب است از این تجربه لذت ببرید اما در صورت نامساعد بودن هوا در خیلی جاها می‌توانید در منازل اهالی محل اقامت کنید، با آنها دمخور شوید و از مصاحبت با آنها، آداب و رسومشان و غذاهای محلی آنها لذت ببرید.

برنامه آشپزی را قبل از سفر تدارک ببینید. با به همراه داشتن مواد اولیه یا خرید آنها در محل خواهید توانست از غذایی سالم و ارزان استفاده کنید.

  • ۹۶/۰۲/۲۰
  • iran canada

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی