مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

مطلب های خواندنی مهاجرتی و اقامتی

  • ۰
  • ۰

کانادا را بیشتر بشناسیم – بخش ۳ | نزدیکی جغرافیایی این کشور، به آمریکا سبب شده تا روابط اقتصادی کانادا و آمریکا بسیار گسترده باشد، به گونه نزدی ای که آمریکا و کانادا بزرگترین رابطه اقتصادی را در جهان دارند و حجم معاملات این دو کشور با هم از معاملات هر دو کشور دیگری در جهان بیشتر است .  با این حال این رابطه اقتصادی قوی ، مضراتی هم برای کانادا در پی داشته است .  آلودگی ناشی از فعالیت کارخانه های آمریکایی در نزدیکی مرز دو کشور یکی از این مضرات است . کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد . آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است .

اخذ ویزای کانادا

البته آب و هوا، در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است . آبشار نیاگارا ، عریض ترین آبشار جهان هم در این کشور قرار دارد این کشور تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود . در این سال انگلیس کنترل آن را در دست گرفت. در قرن نوزدهم کانادا استقلال یافت . این کشور عضو کشورهای همسود مشترک المنافع است .کنفدراسیون کانادا، زیر تشریفات سلطنت مشروطه مرتبط با پادشاهی متحده اداره میشود .

کانادا را بیشتر بشناسیم – بخش ۱ کانادا را بیشتر بشناسیم – بخش ۲
  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • iran canada

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی